coolingenliza

Alla inlägg under februari 2011

Av Liza - 28 februari 2011 18:08

heeej ville bara meddela att jag har gjort en ny kategori som heter dagens sötizz.

jaa nu kmr dagens sötizz.

ps jag kmr nt göra dagens sötizz varje dag men påminstånde 2 gr i vecken iaff.

här kmr daens sötizz,har sagt det tidigare...

hihii:

 

  

 

 

  

 

kyzz&kram!

 

//liza

 

 

 

Av Liza - 28 februari 2011 17:25

vill haa nuu!!!







aa det kmr typ ta ett år allt jag vill haa men.....

kyzz&kram!




//liza seee



-.-

Av Liza - 28 februari 2011 15:48

just nuu jätte tråkigt,men anars har jag chattat med carro i typ hundra år...

just nu har jag och når andra planerat en sak för...

oppss får nt säga vem de e anars blir de ingen överaskning...

och då kanske hon/han ser detta ,hehehee

men på *...........* haänder det!

jaadet blir en hemlis de oxo!!!

jaja.

det är massa med snö ute som vanligt önskar någongång att det blir sommar´+ sommarlov ....längtar elr vem gör nt det!!!

har nt mkt mer att skriva o vill nt tråka ut er :O.

 

  


möms äls. detta

skita gott!<333

 

ps:har bytt sett på texten ska göra bloggen som ny    som jag kan!!!<3

 

//liza

 

Av Liza - 28 februari 2011 11:07

heeej gomorgon ;får detta och vakna till dig?!??!?!

  passar denna smilisen med låten??


jaa ida vet ja nt vad jag ska göra men ......

är de non som vill vara?!!??!?!!?

assså av mina kompisar???


///liza<33  

Av Liza - 27 februari 2011 18:42

heeej nu tänkte jag hissa o dissa!!!!!!!!


  



DISSA:ida tänker jag dissa mörk choklad...

 

-mörkchoklad blää vf gilla de om det finns vamlig choklad som te.x marabou (?)

den smakar så surt elr sååå bläääigt medans vanlig choklad är sött osv och iaf gott! kanske bara vuxna som gillar det men annars...

sen efter man kanske ätit den mörka chokladen såå vill man bara dricka läsk så att det blir sött i munnen ,men nä,nä alla har nt läsk i kylskåpet<!!!!!!!!!!!!!


    HISSA:ida tänker ja hissa mjukis byxor... 

 

 

-mjukis byxor är nt det snyggaste plagget man kan hah,men iaf det skönaste,eftersom att det är så ullit inuti och det lxs nt är så tight i sig ,som te.x jeans även om det är skita snyggt men ändå,är det viktigaste att man har skönaa byxor o  billiga hahahaaa,fast en del e jue skit dyra som sss o canada byxor...osv..

men det ja vill komma till är att man ska trivas bra vad man har på sig!!!

 

jaa nt mkt mer att säga!!

men om unefär 1 halv timme blir det solsidan ;D!!!!!

 

//liza  

 

 

 


Av Liza - 27 februari 2011 18:41

photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" />

Av Liza - 27 februari 2011 16:59

HEEEJ alla kom tillbaks från dansen typ 15 45 för en lång stund sen!

bär jag kom hem så åt ja potatis bullar med jordgubbssylt ,super mumss,men det hade varit godare med hallon sylt,men tyvär fanns det inge hallon ida :/

jaa på dansen så har vi nt gjort mer koergrafi (?)

för vår riktiga ledare sofie    var i vemdalen (fjällen)

så det kom en som  hette karin   har haft henne som ledare förut så det va inga konstig heter ...

men anars uppvärmde vii lite på ett annat sett men blev varm av de ändå,sen gick vi i genom koregrafi (?) sen så kör de vi några gånger elr många ggr...

meeen som ni har märkt så har jag byt headern och design   ...

ville ha lite ändringar på de nu ,nt den tråkiga vanliga headern..

(?)=stavning,bara så alla vet!

ja ida blir det solsidan som sagt,

men anars var jue dansen helt kul med carro!!!<3333 hahaa

här kmr låten vi kanske  ska ha på uppvisningen i dansen!:

 

 

men vi har bara gjort koregrafi (?) på refrengen! skita bra dans assså.

 

 

      hahaa fett ful ja e där mask det blev som en för nying,hihiiii!

 

kyss&kram   

//liza den coola   hihiii!<33 

Av Liza - 27 februari 2011 13:05

heeej again alldeles strax ska ja åka till dasneoch ha de skit kul med carrouww,

jaa efter de så vet jag faktiskt nt vad ja ssssska göra glo på tven elr data...

men nu ska ja no kolla på tve sista stunden .  

ja de blir jue ett kganska kort inlägg men,men.

det kan bro på:



     


men detta kan uppfriska mej elr????  m*sss kanske tar en son inan showen..

längtar ...tills ......dansen.............


kyzz&kram

//liza

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards