coolingenliza

Alla inlägg under november 2010

Av Liza - 29 november 2010 16:28

hej hinner nt skriva nuuu ska åka till showdancen nuuu!!!!!!

Av Liza - 28 november 2010 18:43

hej nu har jag kommit hem från handbollen elr för länge sen da!...

nu ska jag göra min mask bilderna kommer nog imorrn elr nåt iaf!

japp det gick good  satt typ alla straffarna,

det blev svett ,sokj,trött  i hanndbollen ida!!!

och föresten det är tennis final mellan fedrer vs. nadal. hihiii xD.

bilderna kommer imorrn som sagt!!

ha en trevlig söndag ,just det är första advent idag    det visste jag men glömmer det när jag skriver i datorn!!!

nu ska jag: mömsa på davids ( (jobbiga)brosan) kanel bullar som han gjorde här  om dan,och dricka varm o`boy, hehe <33333

imorrn är det skola igen,och slutar typ14 30 och börjar 08 45 najsss.

elr nt så nice daaa,men anars börjar vi kl: 08 15. och det är värrre ! ! !

japp.

sedan ska jag åka till dansen (showdancen) vill gjärna va med någon i orrn inan dansen om det går,ska fråga non elr nåra non som vill vara hhihiiiiii x D

sista helgodan ska lägga in en låt några bilder elr non iaffff !!! <33333

 

 

  m*Msssssss       

munsår där ,har det nu oxo men det har börjat gått bort!!! xD

 

och här kommer låtarna: <3333

bra elr?!?!? xD

 

här kommer en  roligare!!! xD hiihiiiiiiiii <3 <3 <3333333

 

rolig elr ?!?!?

puss&kyss ////liza<333

Av Liza - 28 november 2010 14:28

hej ska på träning nowww!!!xD

 

sees<3333

Av Liza - 28 november 2010 12:22

hej idag är det söndag sista daggen på helgen och jag ska ha träning kl 15- 17.

det bara snöade inatt som ni har märkt ,vill så gjärna åka snowraiser (stavning) och tefatt med non kompis elr med några kompisar!

em.... just nu bakar david och mamma bullar och jag typ hjälper till men snart ska jag endå till träningen elr om några timmar so jag kanske äter en bulle elr kärleks möms,elr nja kanske en kanel bulle och lite milk elr en


smothie! som vanligt!!! heheee xD

japp.

 

sen efter träningen ska jag ta en dusch och göra ansiktsmasken hihi xD

kan en elr några bilder  när jag har på mig masken men då lägger jag dom en annan dag!!!

glömde säga en sak i torsdags jag linnea b och linnea f =lb och lf

bakade då och vi gjorde choklad rutor med smarsmelow (stavning) med hakade marabou bitar inuti den  möms vi hann nt smaka för den skulle bli klar på fredag,och då hade vi trä slöjd så vi orkade nt vänta tills skolan  slutade hhi x D

det var allt...

en rramsa för er stockholmare!!!

Stockholmare och
het, jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Stockholmare
och smart, så uppenbart. Alla vill se oss falla, men vi Stockholmare
slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Stockholmare
är heta, det ska alla veta! ALLA STOCKHOLMARE,... ♥ ♥ ♥
 
puss&kyss//liza
Av Liza - 28 november 2010 11:32

hej som ni har märkt har jag gjort massa med nya kategorier som tex veckans blogg ,så jag kollar på visa bloggar och väljer ut en vinnare.

men efter som jag ska åka til CHILE snart så blir det nt så mkt sånt,men inan och efter så....

det var allt jag ville säga


//liza

Av Liza - 27 november 2010 21:42

hej idag har jag nt gjort mkt en att ha bakat en jätte stor kärleksMÖMS!så var perfecto.

jag åt först middagen det var chickenbits och pommezzz fritez m*msss.

det var super det oxo kanske lägger bilder på det oxo fast ej idag har absoulut dålig uppdateringgg!<3

men sen har jag bara vart inne på fb en stund och kollat på www.foki.se och lite andra bloggar!!! på det förra inlägget så såg man nt bliden vilket som var dåligt den som var såå bra!!!

medans har jag gjort littele bilder igen på olika sidor fast jag lägger nt ut alla iadg!!!<333


lapin mignonen söt lite kanin hihi!!!<33


coollllhihiii nt bästa kändisarna men det får DUGA!!!


japp läger nt mer på dom .


oj ojjj märkte precis att klockan e typ 22 nånting och jag är nt ens trött opsss kommer bli svårt att aommna senare i kväll.

ska mömsa på kärleks mums och dricka pepsi el nån slags dricka som är GOD iaf...


puss&kyss //liza baybay<2

Av Liza - 27 november 2010 16:41

hej god eftermiddag idag har det vart nt så stor snö storm da men det har var imorse.

som ni har sett har jag byt design och ändrat och kollat O.S.V

snart ska jag till chile den 9 deccember och kommer på linnea f s födelsedag den 15 januari,så jag kommer naturligtvis inte blogga då så det blir en stund utan inlägg!

här kommer lite bilder jag har gjort på olika sidor:



  


photo edited for free at <a href=www.pizap.com" width="600" height="450" />



det var allt , har mer men dom tar jag någon annan dag puzz och hej<3


CIAO!!!<33 // 



Av Liza - 27 november 2010 14:38

detta är dagens lördags bild!!!


  

älska my friend detta betyder denna BILD så det är igen vanlig bild som bara står  Iyou ,utan det menar ajg oxo i love u !!!<3

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards