coolingenliza

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Liza - 23 februari 2011 18:27

heeej just nu sitter jag och glor på datan eftersom att jag webbar med L:F...

jaaa vi har typ webbat alla dom här veck dagarna... måndag typ skit länge satt nästan och kolla på familjen annurlunda tillsammans! haaha skojigt var reeeh

sen igår chattade vi tills dansen... och handbollen kommm...

men dag blev det typ nåt fel med linneas data men vi får seee..

men annars får ni hade bÄzzTTTT


  

fin utsikt men det var den fulaste jag hittade ...hahaha vina ,men med ett streck på n haha!


här kommer veckan låt!!!


den är nt såå bra meeen ,vet det är väldigt många såm gillar dettt!! hhaaa njut av låten<2


ses/lylloh

Av Liza - 23 februari 2011 16:37

heeej igen bloggen har bestämt mig att jag ska börja blogga lite oftare...

så vi får seee lite mer iaf..

jaa ida i skolan så hade vi typ tema hela dagen förutomsista passet när vi hade SV.

iblan kan det ju vara roligt med  SV men oftas nt men ida var det väll helt ok..

ja på sv skriver man om ett lanskap,verkar tråkigt  men om koncentrerar sig så går det vääääl..........

jaa idag blir det ingen sport elr nåt men igår var rä handboll likaa j*vla kul som vanligt!!!  

fick reda på en sak av virre en i mitt handbolls lag:att om man fyller år elr har klippt sig så blir man äggad: att det är typ vissa personer som kastar ägg på håret på een..

i söderbymalmskolan iaff.

men anars har det vart en vanlig da iaf,men har fått nytt shema på fritiden,TISDAG:träning som vanligt (hanboll)

torsdag :modernttt min favvo ...

fredag handbolls träning med 98 <3

söndag:showw,skita kul assssssso!<3

anars ser det ut som vanligt!!!!

jaa som sagt ska jag försöka blogga i alla fall...

meen imorrn kommer lb o lf o så ska vi till modern jazzen sen tillsammans och ha det bäzzt idansen ..

aah

seee yeeeeaaah

 

 

    

nya bilder på  G!!!!!


pos o hej råå//lylloh  åt en båt glass precis.. hahaa

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards