coolingenliza

Alla inlägg under oktober 2010

Av Liza - 31 oktober 2010 17:49

till linnea f :::::::


tipsa ni andra oxå om låtar jag kan lägga in på bloggen elr något annat önske mål...  

Av Liza - 31 oktober 2010 17:34

    

jojo jaja hihi vet ej vrf jag skriver så????? em.......kan lägga ng blid alldeles straxxx ska jag o mamma bakaaa!!roligt.yihpppieeeeeeeee.

:::::


  bakar.....   fjäääääälleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen   jag o  maria första comunion..

min dop tårta typ efter jag döpdes.


ciao//loi

  

Av Liza - 31 oktober 2010 16:59

ok vilken headern ska jag ha den här:


  

eller den HÄR:


ja vilken tycker ni den första elr den andra ?????kommentera och säg vilken du tycker. om ungefär en vecka ska jag  kolla vad ni tycker och sen lägger jag ut den som headern.



tänk noga vad ni tycker /////////////////Liza<<33333333  

Av Liza - 31 oktober 2010 12:47

jag har 2 headrar som jag vet ej vilken jag ska ta,men ni kan hjälpa mig kommentera vilken jag ska ha jag lägger ut dom senare dom är ganska lika men,men.aja.

jag lägger ut dom senare och då för ni rösta i ungefär 1 vecka sen får vi se vilken det blir .........!!??????


jätte nyfiken vad det blir för headern................kommmentera!!!!!!!!!!!!1 vilken den kommer senare i kvälllll  

Av Liza - 31 oktober 2010 09:30

     godmorgon em.............. mm................det är HALLOWEEN IDAG vad ska ni göra idag små söttizzar kanske bus l elr godis elr vad tycker ni .......

ja jag ska äta frukost em..... jag kommer nt på not att säga men nu ska jag no äta frukost jag kan lägga in nåra bilder på mig och lite olika jag kommmer nog skriva mer sen då har jag nog nåt att skriva om iaf.

en smothie


  häftig bild vaaa ::kommentera

  

muommms hihi



Av Liza - 31 oktober 2010 09:25

  

TILL LINNEA FRISK:::::::::::::ee aså jag snodde lbs smilis elr ska jag säga kopierade...............

Av Liza - 30 oktober 2010 16:08

hej inte så mkt att säga, men jag omamma ska baka ida men jag  ksa lägga litte låtar hit och  dit hihi inget att göra ni bloggläsare får gjärna lägga förslag vad jag ska lägga för lått kommentera då .... ::







det blir fel skrivit i ordning men jag tror ni fattar endå???!!! hihih


                                                  


                     //liza ge tips om låtar och kommentera

Av Liza - 30 oktober 2010 13:55

      haha lb borde förstå!!!!!! tro jag isf....

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards