coolingenliza

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Liza - 1 mars 2011 21:29

jaaa kom presic hem från träningen elr typ för länge sen eftersom att träningen slutade 20 30.

aja.

har presic duchat klar ,och ska typ äta någontin,inge aning vad??

men efter de ska jaa nog glo på tven ,sen typ va lite i datan chilla,osv!!!

sen kanske det blir film sjunka ner i soffan o glo!

kanske nåt snacks elr nåt!?!?1

jaa anars så ...

hare var ten vanlig tränig ,fast roligare,med simones uppvärmining!!

 

 

 www.simonef.blogg.se  


hahaa shit va rolit jag hade me laget ida älsk. er laget!!!!!!!!


hahaaa tanich bipp.......

ni nu som läser fattar ej men ...

aja.

 

  


kyzz&puzz o en STOR kram!


//liza

Av Liza - 1 mars 2011 16:11

vill ha:

 

OnePice Kids


vill ha detta skit snygg jue!

 

åååh vil ändra tofflor i skolan nu!!!!!

jätte zötta!


//liza

 

 

Av Liza - 1 mars 2011 13:09

yey äntligen händer det nåt ilovet ida ska jag på handbolls träning o träna hahaa.

har igentligen inget att gör men man får jue fortfarande vara ledig   !!!!!!

jaa det fattas typ jätte lännge tills handbollen för den börjar kl 19 00-20 30.

och på torsdag samma tid!

seen i jelgen blir de annas cup i tyresö ,yeeey

jaja.

ska nt prata om handboll bara.

utan har gjort en finn ett fel!,som ni ska få göra i vinn en länk!!hihii

 

  

 

här kmr felet!

 

 

 

  

ett fel komihåg!!!

 

 

//liza

Av Liza - 1 mars 2011 09:22

heej  rubriken....nt vidare men nu i tden så finns det inga bra rubriker man kan hitta på eftersom att gör iinget iaf nt jaaa!

jaaa igr var det familjen annurluunda,om ni kollade på det satt och åt cloetta choklad med pappa! mömsss gott!

 

japå torsdag ska jag vaa med linnea b.

 

asså hatr typ inget att skriva så ska nt tråk er:::O

 

 

     

fätt sööt jue elr hur!?<33


    

fotografii:meeee


kyzz&puzz o avslutar med en kram tihiii!


//liza

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards