coolingenliza

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Liza - 20 oktober 2010 07:32

ska till skolan ska träffa lb och lf i biblan kl 8 vi börjar 8 15 hadet BÄST. lägger en ROS hehe

 

   tada 

cia

 

                                                  
                                                  jag///// meeeeeeeeeeeeeee                                 
                                               

Av Liza - 20 oktober 2010 07:06

Hej små bloggläsare elr om jag har några, eftersom jag starta bloggen igår men jag ska försöka att blogga morgon,middag och kväll.

men morgon gör jag no inte hela tiden bara när jag har tid.em

ja idag har jag inte gjort så mycket eftersom jag vakna kl typ7.

visst är jag duktig lb och lf, för anars brukar jag vakna typ 20 i 8 när vi börjar kvartöver åtta mm aja vet inte om ni förstod men vi skippar det nu

snart ska jag äta frukost, jga vakna ganska tidigt ida för jag hade EXTRA hög ljud nivå.  

justnu chattar jag med lf ahr skrivit ganska mycket om ingenting aja.

lägger uten bild:

 

   

julafton gud vad nåra presenter !(elr många)(a)haha.jag ser lite nödig ut haha  

skriver mer i eftermiddag och i kväll

 

ciao/chao

 

                                                  
                                   //coolingen längtar till modern jazzen på torsdag  

                                          

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards