coolingenliza

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Liza - 22 oktober 2010 20:33

KOMMENTERA GJÄRNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GJÄRNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    KOMMENTERA!!!!!!!!!!!! KKKKKKKOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTTEEE
EEEEEEEEERRRRRR

AAAAAAAAAAAAAAAA GGGGGGGGGGGGGGGGGJJJJJJJJJJJJJJJJJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄ

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOMMENTERA GJÄRNA VET ATT JAG SKULLE LÄGGA MIG MEN HAR INTE FÅT SÅ MÅNGA KOMMENTARER!!!!!!!!!!!!

Av Liza - 22 oktober 2010 19:56

igår hann jag inte skriva så mycket ju men vi hade modern jazz igår med lb och lf det så jävla roligt hihi  

sen gick jag till haandbollen och vårt lag hade fåt en ny tränare hannn var bra elr ska jag säga j'kligt bra hehe*.

ska kolla på en serie som börjar kl 8 på spanska som är 1 tim varje dag  förutom lördagar och söndagar ska gå nu skrver imorrn


   ciao hehe funny bild mmm(Aalite):::::::::::::::::::.DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 


                              //liza

Av Liza - 22 oktober 2010 19:54

första snödagen det blev en TJOCK OMG..............!!!!!!!!!  

Av Liza - 22 oktober 2010 19:47

vi var i invigningen i port 73 i onsdags det var masvis med folk jag och linnea var där det var helt ok jaja inte mer att säga bloggar imorr n agiantror det stavas så hehe.

ska lägg nåra smilisar istället för bilder det gör jag någon anan dag hehe.

HÄR KOMMER DET HIHI::::::::::::::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDD:

 

                                                            aja bloggar imorrn              /ciao

Av Liza - 22 oktober 2010 19:25

hej idag var jag hos linnea b =lb em........

aa vi skulle till port 73 igen vi va där i onsdag och vi chattade med carro n oxå det var nice haha rologt aså  

aja inte mer att säga.

men vi shoppade inte elr vi kollade mest men linnea köppte nåt iaf.

det fanns typ godis man kunde taa jag köpte oxå en kul glass med mango och melon smak på.hehe

sen gick vi till cooop och där åt vi....................elr dom bjöd glass,tårta,tortilla,ost med nåt kexs.multi v - vitamin dricka, och på jula fick vi massa med kakor som man prova på hahahheheho lite mer.................................

inte mer att säga imorrn ska jag på match men jag hinner nog blogga endå. hehe.  


                                                  
                                         //meeeeeeeeeeeeeeeeeeee


jag när jag va littele hihi.  



ofta det är sant haha  bilden säger så.


älskar mitt llag så j'vla mkt det ska ni veta vi vinnner på lördag elr hur?????????????haha.


  jG är the king herre  gud vad jag ser lycklig uttt hihi.   vill inte synas nu.

  dö tröt att åka skidor vi va i fjällen då   hah fett skön filiuris är hahaha     detta e jag   jag fryser


  

nu är det skönt igen



lite bider som påminer om vintern som kommer alldeles straxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!?????xDxDxDxD      

Av Liza - 22 oktober 2010 14:03

hej just6 nu är jag med lb vi chattar med carro norman.

jaja jag skriver mer när jag kommer hem för snart ska vi till port 73  

det ska bli kul mm idag är det ju fredag och jag ska köpa godis för mamma jobbar där så jag får money av henne (hon jobbar i cop inte port  7 3)))))DDDDDDDxDxDxDxD.

mm jag skriver när jag är hemme så ciao ska fortsätta chatta med carro hon säger att hon är hos linnea hagman hon känner ju i nte henne ens vi får se om vad hon driver mer omm hahahahha  


           jag

Av Liza - 22 oktober 2010 07:29

hej ska dra snart ska möta lb och lf kl 8 som vanligt skriver sen



                               jag KOMENTERA

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards