coolingenliza

Alla inlägg under oktober 2010

Av Liza - 30 oktober 2010 12:18

   det är inte halloween idag men imorrn är det  hLLO.....

jag lägger ut en bild på mig som jag har gjort det är inte den bästa men den får dugaaa:

det blev tvärt om .men,men .

om ni fattar vad jag menar.


hihi lägger ut en bild på my  mom hihhi:::



  

min mamma är hon i mitten  är hon söööt elr inte???? kommentera.


(aaaaa kommentera) nawww vad sööööt hihih .


jag blundar skrollar och var en smilis vilken blir det !!!

       det blev detta om ni fatta vad jag menar  med det .aja.


herrå imrrn ska kanske jag och carro vara  och tigga godis kallar jag de för men jag menar bus elr godis!!!!!hihi

vet vrf jag skriver hihih hela tiden det är inte not som är roligt men det bara kommmer hihih nu igen hihih-......................


                                         herrrrrrrrå// liza

                                                


Av Liza - 30 oktober 2010 10:59

hej elr godmorgon ,idagframöver är det höstlooov kull vaa.

emm jag har presic vaknat men jag har ätit bacon och ägg som frukost.

mm. nukommer jag hinna blogga mer eftersom det är höstlooov!

men jag skriver senare idag då har jag iaf något att skriva omm.  hihi.

kan lägga ut någon bild på migg:::


      jG fyller årr!!!!!!!   ett äpple ska smaka!!hihi.

  jag vill inte bli fotad   gud vad mkt snö det kommer komma nu oxå.men jag kommer slippa lite endå för jag ska till CHILE! men då hinner jag ju inte blogga lika länge aja jag ska bara vara där i 5 veckor!!!

  här när jag är liten och åker pulka. hihi. skojit   har mössan över mina ögon typ

ser ni migggg nu (a)


                                               det var allt    herrå bloggar mer sen ciao!! /liza<333333

Av Liza - 29 oktober 2010 16:03

det blir ett kort inläg ska sticka nu::




hiih'

                                                  
           (//liza

          

Av Liza - 29 oktober 2010 15:41

hej idag badade iv torisssss==gissa vad detta betyder???

med the  scholl typ.

emsen hadde vi spök runda det var helt ok carro ocj jag skrek skit mkt. hihi.det var skoj.

idag hade jag ingen handbollsträning men jag ska träna med 98 orna så ska stick sen men jag skriver nog efter tror jag iaf.

lägger ut en bild em vet inte hur den ska se ut aja lägger en bild på miggggggggggggg.



  

skolavstlutning skönt vaaaa???


                                                  
                                           ///herrrå lizo       

Av Liza - 28 oktober 2010 16:43

hej har inte skriivit på 23 dagar men jag har haft matte läxor att göra och akivitter.

men nu är jag hemma hos lf och lb är har oxå.

 vi hade hemkunskap idag i skolasn vi bakade pannkakor.........

vi ska på modern jazzzzzzzz nu så att vi sesss skriver nog imorrrn.

men jag ska träna med 98 så jag vet ej men jag hinner nog.

Av Liza - 25 oktober 2010 15:30

hej hej idag är det måndag som ni ser vi har haft SV,MA,EN , dom vanligaste ämnerna som finns .

idag ska jag på showdance och dansa självklart det var skit roligt sista gången och det blir nog roligt nu oxå har inte så mkt mer att sägga kommmentERA .

PPPPPPLLLLLLLLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!



vi ses efter dansen då kanske jag lägger ett inlägg då men anars imorrrrn som vanligt ciao.

ska ta en smothie inan jag går dit det börjar ju halv 6 hihih gottti gottt med smmothhhhhieeee!!!!!!!!sesssssss vi darar drar hihih


                                                  

                   //lizo jag menar liza hihi  

Av Liza - 24 oktober 2010 14:39

hej kanske lite konstig rubrik men jag ska bjuda på en bra låt som heter så.

 såta inte illllllllllllla up.

har nog inte så mycket att säga det är en sönda och imorrn så är det the school igen men,men.

men igår när vi kom hem från handbollsmatcherna så tog simone fel väska så hon tog min s vi ska lämmna tilbaka hennes väska och jag får min väska em.........

aa då kanske det händer not aja.

här kommer låten   fuck youuuuuu

 

  hihi rolig vidieo elr inte.

var den bra elr.

elr var den  dålig.

 herrå vi ses lääger no ett till inlägg haä om dan igen ////////liza(KOMMENTERA)


Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards