coolingenliza

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Liza - 4 november 2010 17:24

hej hej ska dra till handbollen nuuu,ska träffa marriss 18 10 så då ska vi gå tsm med henne till handbollen ,jaapp längtar till handbollen.


jag vi får se om jag skriver efter elr om jag gör min mask då vi får se!!!



PÖZZZ PÅ ER liza




Av Liza - 4 november 2010 15:30


         hihi


//meeee

Av Liza - 4 november 2010 14:21

hej har nt haft nåt att göra men jag har gjort en piza bild och sen ska jag servera min mat och äta litte hallon glass ,det blir nog smasken m*ms.

nu ska jag lägga ut bilden jag gjorde på pizzzzzan:::



here :


 

denna gjorde jag förriigårs!!!  

herrå ska servera migg maaat och hallon  ice cream

kanske tar kort hihi.

Av Liza - 4 november 2010 13:18

hej det här är tävlingen jag prata dee om  aja.

det går till så här:jag har två bilder på mig och det finns 5 fel rätta till dom och kommentera vilka det är så rättar jag dom och sen så om i har alla rätt så får ni nått efter skolan om ni går i min skola asså (vissa gör det)

men om ni nt går i min skla sm är väldigt synd så skriver jag er blogg i nåt  av mina  inlägg och så får ni en mer besökare  tävlingen börjar 14 00 idag  häarr kommer bilderna så länge::  


    

BEFORE!    

AFTER!


lycka till herrå liza<333   

Av Liza - 4 november 2010 13:14

hej hej nu är jag ensamm hemma brukar vara det väldigt ofta men har nt gjort nåt bara............

just nu kollar jag på bloggar och tven hummm  vet nt vad jag ska skriva om men aja sanrt kommer jag gora ett inlägg till, och det är typ som en tävling som jag kommer at gör a som linnea och linnea typ   fast lite olika aja vi ses 


hare bast :


            

herrå liza<33333333

Av Liza - 4 november 2010 10:01

oppppppppsss skrev nt igår men det var för attt jag åkte till mormor och morfar jätte tidigt och kom typ 12 ett tiden så jag palade nt blogga då .

men jG vaknade för nån minut sen så jag har nt så mkt att säga snart ska jag äta frukost,mmm idag ska jag ha tränng med mitt lag och min nya tränare det blev nt not med 98 nu på fredag det var lite skönt men det blir nog nästa efterrsom det är höstlov nuuu, sedan ska jag nog göra masken det får bli idag .hihi. men kanske nt jo det får vi se jag är 99% säker men,men.

lägger litte bilder::


 

lita skinladd vaaa (säfsen,fjällen)


          


   japp herrå liza ses skriver mer sennn!!!!!

Av Liza - 4 november 2010 09:59

TILL linnea f:::aa men när jag kolla hade non redan svarat!!!!  

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards