coolingenliza

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Liza - 14 november 2010 20:29

  godkväll jag tror det är dags att lägga mig men endå nt elr jag tror  nt det men jag ska värma upp sängen som vanligt genom att ta hår fönnen    och ta varm luft  och då blir det varmt..... om ni fattar hihi knepigt sätt så ser det ut fast i ,under sängen svårt att förklar ,sen ska jag bar läsa en bok elr nåt den som jag läser nu är ruskigt bra den bara blir spännande och spänande blir nt längre inlägg en så


baybay


puss&kyss ////liza<3

      

Av Liza - 14 november 2010 19:37

hej elr godkväll har nt nåt att göra men jag ska nog dricka en tee ocg sen kolla på tven iaf.

men imorrn är det skola så boooooringgg och d et värsta hur ska jag kunna vakna men vi börjar ju faktisk 8 45 nice nice ,men det blir endå svårt att vakna.

men just nu har jag jätte ont i mitt lillfinger jag vet nt vad som hände men när jag spelade match så typ kändes det ett knak men,men,vi får se hur det är imorrn ,

jag kan nt ens skriva i min dator för det gör så jävla ont.

jap kan lägga några bilder::::::::


    mina grafiti nagellack köpte vit i lördas och ska köppa ett till par typ på ......em.... jag vet nt när??? men jag har svart,rosa ooch vitt.   mickey mouse

juste har glömt detta vet nt när jag har tid att gör det men kanske i helgen elr nåt,kommer nog oxå ta bilder när jag har på mig det!!!!


  snart är det påsk hihi,men då ska jag till fjällen   m*msigt   det luktar gudomligt!!!<333(klotten<3)   bara för stor (mini bubbla)   bara lite nyfiken

förvånad.


fortfarande ont        och trööt men ska ta en teee sen glooo på tven sen inga andra planer mer än att sova


puzz&kyzz liza<3333   

Av Liza - 14 november 2010 18:02

 det är ju söndags kväll sista helg dagen! härr kommer lite låtar:::::<33<3<3<3333



 kommer

jäkligt BRA!?!


här kommer med spansk version:




jap det var allt ses baybes!!!!!puzz&kyzz

Av Liza - 14 november 2010 12:28

Hej elr god efter middag,idag har jag spelat match det gick fannn skit bra"bra shämpat tjejer"

aa men alldeles strax ska jag spela i gen det var  typ jätte mkt mellan rum typ några timmar så jag passade på att gå hem och äta något,men sen ska jag spela igen och vi tar dom .........................

första mmatchen blev typ 19-5 elr nåt vi vann stort endå,och nu ska jag spela igen så vi samas typ någon tid och sen (vinner vi)spelar vi vårt bästa vi får se om jag gör ett  tilll inlägg sen .s mamma ska typ baka nåt nu  så det blir m*ms sen och m*s.

önsaka migg lycka till.... puss&kyss liza

 

 

    

det gör bara lite ont med fingrarna det är tuuuuuuuuffffffffffffffffftttttttttttttttttttttttt

ttttttttttttttttt att spela handboll en av dom tufffaste sporterna herrrå liza sessss

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards