coolingenliza

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Liza - 7 november 2010 17:02

JH=jag hinnerhmm

jg hinnner göra ett väldigt kort inläggg men jg vet nt vad jag ska prata om hmmmmmmmmmmmm aja imorrn är det skola mitt liv förstörs hhihi drev.

aja imorrn blir det dance det är det som är det bästa imorrrn anr är det inget som händer förutom tråkiga skolan BORINGGG!!!!!!

hmmmm em,.............................japp imorrn vet jg nt hur jg ska vakna och träffa linneorna men det få gå på något sätt, anr tror jg dom får gå utan migg elr juste vi börjar  8 45 YESSSS IDID IT  guud  det har räddat migg vi börjR tidigare på mån dagar men på tis, ajjjjj jg kommer bara nt sent till linneorna utan skol tilloch med jaja få ta alarmet på 5 nja något sånt jajaja.

nuu måste jg nog plugga till imorrrrn..........................................
..pluggis nej jag är nt det neeejjjjjjj absoulut nt ahhhhhhhhhhhhaaaaa.



herrå pozzzzzz&kySS

Av Liza - 7 november 2010 16:45

...hinner nt elr jo det gör jag da men nu måste jag plugga imorrn bloggar jag nog mkt mer .men imorrn ska jag oxå på showdance men det blir nog ett inlägg då ......................................

måste plugga klart nu (dålig upgratering))) bajs opss

men,men ciaoo små sötizzzarrr

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards