coolingenliza

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Liza - 24 november 2010 18:18


svara rätt på denna fråga så vinner ni.....


.....att få mer bloggläsare på er blogg och bli länkad  och att jag skriver eran blogg som vann i min blogg!!!


 

vart kommer denna tjej ifrån???


vad heter hon i för och efter namn???


vad spelar hon för sport???


vad är hon känd för???

OCH


vart kom hon etta här i svergie???(asså vilken arena här i sverige)


svara rätt på dess frågor och så får ni mkt mkt mer mer bloggläsare på eran blogg!!!!!!!!<333 (om ni har en)



Av Liza - 24 november 2010 17:48

hej vet ej om ja ska plugga elr inte pallar nt men jzag måste endå MATTE BOAINGG!

fast jag chattar en till stund och facebookar (lät roligt hihi)



Av Liza - 24 november 2010 16:49

hej idag var jag i tråkiga skolan och hade massor med ämnen som var boring!!!!!!!!!!!

japp sen är jag här och aaa...................

palar el skriva just nu nt på blogg hummöörr?!

imorrn är det dans iaf då som vanligt ska jag vara hos lb elr lf vet nt riktigt men oftast på torsdagar så brukar jag nt skrivva förutom kanske hej och hejdåå.

så imoorrrrn blir det modern jazz och så ska jag linnea b och f=lb och lf baka på fritids vi ska typ baka chokladrutor med mini smarsmeloww(stavning) inut i den!!!! MÖÖMMMSSS!<3

och så hade vi bakat muffiins för non vecka sen och dom  ska vi äta imorrn oxo MÖÖMMMSSS!<3 (IGEN!)

japp sen ska vi hem och nt äta mellis (tror jag iaf vi bodde vara mäta på alla våra muffins som vi baka och de andra!!

jaja.

puss&kyss ////liza

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards