coolingenliza

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Liza - 12 november 2010 19:15

hej elr god kkväll nu har jg kommit hem från handbollesträningen med 98 det var nice att släppa ut nåt sista skoladagen typ.

nu har jg duchat tjäner mig fräch .och så har jg ätit middag.

oc omorrn ska jag va med carro n s olivia och cathy ,så jg skriver senare imorrn herrå liza


p.s mamma har oxå köpt bullar och donutsar m*mssssss smaskigt .aja.

herrrå hare bäst.


     LIZA pozz&kyss.

Av Liza - 12 november 2010 15:19

hej idag i skolan så hade vi speldag så man fick ta med sg spel som ett slags mmyyys pyss heehe

.aja.

så hade jg med mig matsäck det gör vi alltid på fredagar , js ,idag så tog jg med mig makaroner och kötbullar det vanliga,den  andra sidan i vår skolA var på tom tits vi ska åka dit nästa vaecka dom andra i vår klass assså, nåra av min klass va på träslöjd det ska vi ha näst nästs vecka (vet ej om ni fattar men aja) så då var det bara jg och carro n som var tjejer från 5 an carrros blogg:www.carros-blogg.bloggplatsen.se kolla gjärna in den hon skulle blim glad då !!!

men aja jg och carro n hittade på en låt den handlar om att vi är bäst och BR. hehe hahah.japp

men snart ska jg träna med 98 det är nt obligatorisk men jg vill gjärna komma idag men

det är fortfarande fredag väldigt jobbigt men det blir nog skoj,jg tror helller nt dom anstrenger sig så hårt heller det är ju faktiskt fredag japp.

 det kan jg faktis nt heller för stå det är fredag så jävla   skönt .

assssså.

aja ska börja klä på mig men det blir lite fredagsbilder!!!!!(nåra)))

det är fortfarande fredag väldigt jobbigt men det blir nog skoj,jg tror helller nt dom anstrenger sig så hårt heller det är ju faktiskt fredag japp.

 det kan jg faktis nt heller för stå det är fredag så jävla   skönt .

assssså.

aja ska börja klä på mig men det blir lite fredagsbilder!!!!!(nåra)))


mer vatten bilder !!!







det var allt för udag ses imorrn ska jg va med carro n och s och cathy och olivia,men jg skriver på kvällen kanske elr jg tror det iaf sessss herrrå pöcc&kyss LIZA (ÄGER!) 


Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards