coolingenliza

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Liza - 15 november 2010 19:35

godkväll ska snart kolla på ett program ,dansen va rolig med kimmie och så fortsatte vi träna på vår dans vi gjorde nt exakt nya steg da men det var roligt endå att öva på dansen så  att den sitter ordenkligt sen till uppvisningen...........

japp ska nog ta på mig pyammasen för sen blir man så trött så då pallar jag nt klä på

mig när jag e trött <33 kan lägga en rolig bild på migg hihi::

 

 

  


dett var den roliga bilden elr?? kommentera och sig vad ni tycker?!????!!?!?


  här e en vatten bild!1 vad tycker ni är den häftig elr kommentera och sig vad ni tycker?!?!?!      och här är lite fika potal om det ska ta en bulle nu bara 1 så att jag nt vräker i mig! hehe!


puss&kyss liza

Av Liza - 15 november 2010 16:39

...har  inget att göra så jag gör ett inlägg inan jag ska till dansen em........... jag har ju redan sagt det vad jag skulle säga  idag men snart ska jag ta mig tilll dansen ler nu ska jag nog gå dit haha()seslizapuss&kyss

Av Liza - 15 november 2010 16:22

godmorgon godmiddag godkväll.hehe

godefterm.sviddag hehe,aja idag tog jag mit till skolan hade ma,sv,eng som en vanlig måndag,sen har det nt hänt så mkt mer men snart ska jag ta mig till dansen,och ha skoj med my min BRAIGA DANSLÄRARE!!! jap .

sedan ska jag nog äta middag kolla på ett program 8- till 9 sen ska jag ta ooch läsa min bok och sen på nåt sett somna ,och på ett annat sätt vakana till skoladagen till imorrrn.

men igår så vakna jag typ 00 00 sen typ uppenpn halvtimme sen börja jag sommna igen .....................

jaja.

ses sötizzzar puss&kyss //liza<3

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards