coolingenliza

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Liza - 8 november 2010 16:23

hejsan idag var jag in the shool och hade MA,tyst läsning och jg var i biblan,

jg lånade 3 böcker .

sen var jg på fritids.

sen åkte jg hem.

och nu är jg här och bloggar.

det var bara lite roligt att skriva så här hippe.  

aja snart ska jag på  showdansen och haaa skoj mmm...........

japp jg har nt mkt mer att säga ah.......................

ses......



  



vem vill nt haaaa!!!???? kanske bara lite för stor för ficken och såååå!!!!




vit är oxå snyggt! elr???


oppppps



detta ser iaf gootttttt ut!!


njaoaooooo


diggggar detttaa!!!


vilken är er favourit kommmmenter!!!!


here da!!!


mmmmmmmmmmmm

lite mer mmm i livet.....................

det var all för ida sessss ska på dansen snart   hihi rolig smilis!!!heeee......s.o.s...



Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards