coolingenliza

Alla inlägg under november 2010

Av Liza - 21 november 2010 10:22

hej idag ska jag gå på  handbollsmatch,just nu chattar jag med my verry good friends och en annan ,snart tror jag att jag ska äta frukost för vi ska samlas typ 11 30 med laget så jag får se om jag åker med någon.

jaaaa du det är söndag  tiden går så snaptr  speciellt på helgen när det är som roligast ,mne snart ska jag åka till CHILE men då blir det nt mer inlägg som är för er tråkigt att läsa men ,men ,jag kan ju alltid ge förslag om bloggar elr så kollar ni på min a länkar .


måste sticka elr nt som gamla gör ,assså gå,GO


pusskyss //liza önska m ig lycka till<3  

Av Liza - 20 november 2010 12:41

lördag låt självklart och en bild!<333:lyssna på låten och kolla samtidigt på smilisarna ::      



 jag och min sötizz maria när vi gjorde första comunionen (stavning) men det va när vi va minder<3,krya på dig du vet med armen,hoppas vi vinner på söndag på matchen !!!<333         älsakar dig<3!!!




                                                  

                            //puss&kyss" liza"

Av Liza - 20 november 2010 12:03

hej var precis på handbolls match med 98 det gick helt ok ju,

nja vet nt vad jag ska göra nu kanske bara vila elr kolla på tv elr ddata???vem vet?? jaja japp ses............

Av Liza - 19 november 2010 14:51

hej hej ida var jga med om tom tits det var nice åkte mattan med carro n hela tiden typ vi åkte två och två (men man fick nt  egentligen )jaja

ska träna med 98 ida,och match med dom imorrn,onska mig lycka till hihi.

hinner nt skriva mer vet har vart dåligt med uppdateringar och så men har ej hft tid !!!!


puzz&kyzz liza<3

Av Liza - 18 november 2010 15:50

hej det blir ett kort inlägg just nu är jag lb och lf,för vi ska ju till dansen tillsammans idag........


puss&kyss  liza<3

Av Liza - 16 november 2010 17:36

hej och godkväll jga kan nt fatta aldeles nyss var det måndag men nuuu är det fredag snart,helt sjukt HAHA!

jaja ,idag var jag i skolan och hade bild,ma och engelska jag har nog glömt nåt men var är det föt roligt med skoln egentligen?!?!?!!!<33

mm..........imorrn ska jag va med carro så det blir nog inget inlägg då men kanske ett snapt elr jag tror nt det iaf vi ska nog ha skojj då!!<3och på torsdag ska jag på modern jazz aå då kanske det nt heller blir nåt då elr,då ska vi ju vara hemma hos mig så det blir nog ettt snapt inlägg endå..........


  


silja line äger men viking line suger verkligen det gör den sämsta båten juhh!


oj lite suddiga foton da men,men har bättre på min mobbbe


ses puss&kyss liza<3

    

Av Liza - 15 november 2010 19:35

godkväll ska snart kolla på ett program ,dansen va rolig med kimmie och så fortsatte vi träna på vår dans vi gjorde nt exakt nya steg da men det var roligt endå att öva på dansen så  att den sitter ordenkligt sen till uppvisningen...........

japp ska nog ta på mig pyammasen för sen blir man så trött så då pallar jag nt klä på

mig när jag e trött <33 kan lägga en rolig bild på migg hihi::

 

 

  


dett var den roliga bilden elr?? kommentera och sig vad ni tycker?!????!!?!?


  här e en vatten bild!1 vad tycker ni är den häftig elr kommentera och sig vad ni tycker?!?!?!      och här är lite fika potal om det ska ta en bulle nu bara 1 så att jag nt vräker i mig! hehe!


puss&kyss liza

Av Liza - 15 november 2010 16:39

...har  inget att göra så jag gör ett inlägg inan jag ska till dansen em........... jag har ju redan sagt det vad jag skulle säga  idag men snart ska jag ta mig tilll dansen ler nu ska jag nog gå dit haha()seslizapuss&kyss

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards