coolingenliza

Alla inlägg under november 2010

Av Liza - 4 november 2010 13:14

hej hej nu är jag ensamm hemma brukar vara det väldigt ofta men har nt gjort nåt bara............

just nu kollar jag på bloggar och tven hummm  vet nt vad jag ska skriva om men aja sanrt kommer jag gora ett inlägg till, och det är typ som en tävling som jag kommer at gör a som linnea och linnea typ   fast lite olika aja vi ses 


hare bast :


            

herrå liza<33333333

Av Liza - 4 november 2010 10:01

oppppppppsss skrev nt igår men det var för attt jag åkte till mormor och morfar jätte tidigt och kom typ 12 ett tiden så jag palade nt blogga då .

men jG vaknade för nån minut sen så jag har nt så mkt att säga snart ska jag äta frukost,mmm idag ska jag ha tränng med mitt lag och min nya tränare det blev nt not med 98 nu på fredag det var lite skönt men det blir nog nästa efterrsom det är höstlov nuuu, sedan ska jag nog göra masken det får bli idag .hihi. men kanske nt jo det får vi se jag är 99% säker men,men.

lägger litte bilder::


 

lita skinladd vaaa (säfsen,fjällen)


          


   japp herrå liza ses skriver mer sennn!!!!!

Av Liza - 4 november 2010 09:59

TILL linnea f:::aa men när jag kolla hade non redan svarat!!!!  

Av Liza - 2 november 2010 22:14

har inte nåt att göra, det är nt något som händer nu så himla boorrrrrrrring.

just nu kollar jag på tv med my mom,men tillslut händer inget så aööt blir booring ahuuu.vad ska hända!!!!!!!!något iaf ,

så himla tråkigt.

hde ju köpt en ny halsduk varm och skön o mysigg huumm gud vilken skön har på migg den nu ska ta kort med den

med minnn webbis kamissss.

men pallar nt ta det nu utan jag tar det på pizzan sida .


:::

     

herrrå hre mysigt      nu ska jag nog kolla på tv med momis och dricka varm tee med lite socker lite honung och en gnuta milk  och ta når peparkakor det blir godare såååå då blir  perfecto!!!!!!!!!! nice,nice herråliza   

Av Liza - 2 november 2010 21:26

hej nu har jag duchat känner mig frääccchhhhhhhhhh kanske ska göra ansikts mask men jag vet nt om jsg ska  det för nu är jag bara ...........................

vi får se jag tror det blir immorrrrrrrn japp det blir imorrn


ciaooo nt mer att skriva.  liza<3333333

Av Liza - 2 november 2010 18:40

LOOK THE RUBRIK

Av Liza - 2 november 2010 18:24

hej har nt någat att gora vet att jag ska på handboll snart men nu ,vad ska jag göra nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


 

gjorde på pizzzzan nu elr den andra gjorde jag  tidaigre ska på träning snart vad ska jag göra medans???????????????hummmmh


vad tycker  ni om mitt nya nagellackkk??!!!!!


hann nt med kamrean så det blevv min sooota webb kamrea och på pizap hann nt mkt mer  nu har jag iaf brottom till träningen elr det tar typ 5- 8 min att gå dit och den börjar 7 jaja ciaaaaaaooooooooo  




/////////////////////////////////////////////LIZApozzzzz  

Av Liza - 2 november 2010 17:59

hej ida gick jag till port 73 igen och köpte en halsduk ett slags mjukisbyxer linne och nagellack självklart.

jag åt en bulle och en mer mamma tog kaffe och morotskaka.

em.....................idag ska jag träna handboll det är  höst lov men man får bestämma om man vill gå och jag inget att göra så jag går hiihi jobbigt men det är roligt endå(a)

ska lägga en bild på det jag köpte men jag hinner ej idag ska ju gå och träna men vi får se om jag gör deet imorrrrn.


hare bäst liza


    kolmården   inan kolmården

massvis med snöööööööööööö!!!!!  herrrrrrrå pözzzzz på er sötizzzar  

Presentation


Hej jag heter Elizabeth och bloggar på min blogg som kallas för COOLINGENLIZA!
jag vill gjärna att ni kommenterar så mkt som möjligt!!!
jag bloggar på de
n här bloggen eftersom att när jag blir äldre ser man vad man har gjort nät man vaah liten!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards